Merhaba, bebeğim 1 buçuk yaşında ve yanımda emerek uyuyor. Çabaladım fakat bundan vazgeçiremedim. Normal uykusuna sallayarak geçiyor ama öncesinde bir emme isityor illaki. Ve gece uyanmaları. Gece uykusuna yatırdıktan yarım saat sonra net uyanır ve emmek ister. Emxiriirm sallarım geşr uyur 1 saat sonra yine. Ben de bu yorgunluğa dayanamadığım için yanımda uyumasına alıştım alıştırmış oldum. Odasını ayıracağım şimdi. Tek çözümü bunda görüyorum. Yatağına gitmeden önce ona emmeyi oturma odasında yapıp yatakta daha emme yapmayacağımızı anlatacağım. Ve gerçekten de istikrarlı olup emzirmeyeceğim odasında. Muhtemelen ağlayacak ve uyanacak buna da müsade edeceğim mecburen. Böyle böyle 2-3 günde slışır diye düşünüyorum. Sizce? Bana önerebileceğiniz farklı bir yöntem var mı?