Kubracvlk Arkadaşlar baska yerde kalınxa bebeğiniz nasıl uyutuyorsunuz nerde yatırıyorsunuz? Sorun oluyormu? Yanımda yatıramam uyanınca aglamıyor düşer 1 yaşında
Yekyek12 Kubracvlk ben etrafına yastık dizip kenarına kıvrılıp yatıyorum. 1 yasındaysa ayrı yatırmam kalkıp bir yerlere gidecek olursa inmek isterse fln ruhum duymayabilir. Bebegim 4 aylik😁
Janss Kubracvlk Yer yatağı 🤗 ve olabildiğince karanlı ortam . Yabancı olduğunu farkedince keşfetmek için uykuya geçemiyor 🙇🏼♀️
Kelebek88 Kubracvlk ya cok buyuk skinti ondan dolayi gitmem pek misafrlige..uyumuyr huysuz oluyor.uyusada en fazla yarim saat..genelde koltuklari aciliyor oraya yatririm yanmda carsafi battaniyesiyle dolasrm zaten 😉
Kubracvlk Sallıyorum ama yatağa koyduğum gibi uyanıyor napcagımı bilmiyom bebek arabasında sabaha kadar uyusa vicdanım rahat etmez
Yekyek12 Kubracvlk ben cok uyuyorum bebegimle evimizde bile hissedersin illaki uykunda onun varligini