Arirang korkma canım benim bebem iki kere geçirdi. Ki ben temizlik delisiyim eve girince banyoda üst değişmeden diğer odalara girmem bile aynı şekilde bebeğinde öyle. Doktor yıkama suyundan geçmiş olabilir dedi banyo yaparken şu kaçıyor ya ister istemez ağzına. Bide emzik kullanıyorsa oda sebep olabilir. Biberonunu sık sık kaynat emziği de aynı şekil. Birde laflar damlayı asla ihmal etme 2. Yada 3. Gün iyileşme başlar bol bol sıvı tüketsin bebiş eğer ediyorsa sık sık emzir hiç korkulacak bir durum yok