20 aylik bugün dalgınlığımla malesef düştü çünkü poposunu hala koymayı bilmiyor boşluğa poposunu koydu ve sırt üstü düştü çok şükür ki tek kişilik döşek vardı yumuşacık onun üzerine düştü .Normalde çok dikkat ederim fakat dalginligima geldi biran pişman oldum gözümü ayirmasaydim belki olmayacaktı. Inanirmisiniz dün gece aklıma oğlumun düşme ihtimali geldi .nedense şükür bir şey olmadı. Ama bu düşmeler olabilir mi ? Ben sürekli korkuyorum bir yerlerden düşecek diye koltuğa çıkıp inebiliyor poposunu koymayida uzun zamandır öğrenmişti aslına meğer öğrenememiş ben de hiç düşer diye düşünmedim çünkü normal koltuğa çıktı. Sadece aşağıya kalkarken koltukta koştururken tepesinde bekliyorum düşer diye koltuktan baş aşağıya asiliyor falan korkuyorum düşer diye habire .Allah korusun