Elanur11 doktorun çok iyi olması lazım en önemlisi ben uyandığımda başımın zonklamasından ve ağrıdan ayağımı duvara vura vura ağlamıştım hala o ağrıyı unutmam gözlerim mosmordu ve bir ay filan geçmedi tamponlar çıkarkende biraz acıyor zaten alçıya alıyorlar o alçı 15 gün duruyo
Benim 6 ay sonra kıkırdak oluşturdu yeniden ameliyat oldum aynı şeyleri bidaha yaşadım
Burnunuzun tam oturması bir yıl sürüyo şişlik öyle hemen geçmiyor az bi rüzgar esse burnunuz sızlıyor uzun süre gözlük takamıyorsunuz çünkü ağırlık yapıp ağrıtıyor zaten bir yıl yasak
Şimdi kulak burun boğaz doktorlarıda ameliyat gibi değilde daha basit bi yöntemle düzeltiyo diye biliyorum özellikle Ilker yiğit çok iyi bu konuda kesin kararlıysanız paranızı cebinize koyun ve iyi bi doktora gidin çünkü kemik yapısı ve doktorla alakalı olarak kıkırdak oluşturabilir yada burun çökebilir