Serrakusum aaayyynı durumdayım birebir aynı ya çıldırmak üzereyim asla gece uykusu ve normalde geceleri çok güzel uyurdu ne olduysa 8. Ayından beri bi haller oldu gece tok tutsun diye kaşık maması yediriyorum yiyebildiği kadar yani hiç kase kadar yemedi ama acıkamaz eminim, gaz desen yok çıkarabiliyor diş desen 6 tane dişi var şu an çıkan diş yok ama uyku sıfır sürekli ağlama uykuya geçememe, sürekli uyanıp oturuyor yatakta gözü kapalı mızmızlanarak. Yatakta dört dönüyor ayağımda sallıyorum ağlıyor memeye alıyorum rahat durmuyor ki normalde hep memede uyurdu şu an onu da yapmıyor yatağına koyup yatağını sallıyorum döne döne kalkıp duruyor 1 saatten fazla sürüyor uykuya geçmesi ne denediysem olmadı en son baybaynight aldım iki gece denedim gerçekten uykuya geçişi kolaylaştırdı ama gece kırk kere uyanmasına çözüm değil. 7 haftalık hamileyim ne gece uyuyabiliyorum ne gündüz çıldırma raddesine geldim artık 9 ay 25 günlük oldu 2 aydır bu illeti çekiyoruz