Tugbakkzn 17 aylık bebeğim var, ilk 3 aylık korunma iğnesi vurdurdum. Emzirenler sadece onu kullanabiliyor ama oda artık üretimi olmadığı için çoğu eczanede yok. Şimdi cerazette kullanmaya başladım. İlk 10 gün ek koruma yaptım. Şuan 2. Kutumdayım. Ara vermeden kullanılıyor. Alarm kurdum o şekilde kullanıyorum. Spiral önermem açıkcası, kayma riski çok var. Hap içinde tabi aynı saatlerde alınması önemli, diyelim unuttun hatırladığın an hemen alman gerekiyor. Hap tercih etmiyosan deri altı implantı düşünebilirsin. Oda tabi biraz maliyetli takması çıkarması ayrı bir ücret oluyor. Herkesin memnuniyeti farklı ,deneyerek vücuduna uygun olanı aslında kullanman önemli🙂