Bebeğim 2 yaş 6 aylık tuvalet eğitimine başlayalı 4 gün oldu çiş eğitimini 1 günde çözdü artık çişini tuvalete yapıyor ama büyük tuvaletini daha alışmadi halıya yapıyor bezdeyken günde 4 defa her yemekten sonra yapardı şimdi 1 gün arayla 1 kere yapıyor bunlar normal mi ??