Oğlum 3 olacak kasımda . Çok şükür kilosu boyu çok iyi ama şöyle bir sorun var çok fazla yiyor . Yani en azından bana öyle geliyor. Mesela sabah kahvaltıdan önce 3 küçük muz 1 dilim ballı ekmek yedi kahvaltıda zeytin, 3 yumurta, peynir ,domates, 1 tam salatalık ,patates kızartması yedi . Arada 2 tane havuç yedi . Öğlen 4 balık yedi üstüne karpuz , haşlanmış mısır , kırmızı erik yedi . Akşam 1 tabak çorba 1 tabak pilav , 1 tabak tavuk yedi . Yatmadan yine meyve yedi . Sizce de fazla değil mi bu yaşta bir çocuk için . Fazla yemek de sonuçta sağlık sorunu yaratacak ileride . Engellemeli miyim sizce biraz .