Daha önce post açtım ama bir kişi bile cevap vermedi şansımı yine denemek istiyorum. Oğlum 20 aylık bundan 2 hafta önce topallar gibi yürüyordu ama sonradan geçti iki gündür sağ ayağının üstüne tam değil de topuğuna basarak yürüyor koşmasında hareket etmesinde bir sıkıntı yok sadece yürürken yapıyor arada düzeltiyor ama tekrar yapmaya başlıyor hiçbir travması da olmadı yarın için randevu aldım ama size de sormak istedim yaşayan var mı neden olur acaba