Kızım 6,5 aylık. Her şeyden sıkılıyor. Bir sürü oyuncağı var ama hepsini tek tek veriyorum onlardan da bıkmasın diye. Mutfak eşyalarını da oyuncak yaptık 😁 öğretmenim bir de düşünün bir ton aktivite bilip yaptırıyorum ama hala vıııı vııı diye mızıklıyor. Tek sevdiği şey onu koltuk altından tutup yürütmem. Siz neler yapıyorsunuz lütfen fikir verin, önerilerinizi bekliyorum. 🥰