Kızlar kızım şuan 5 aylık geçen ay doktorumuz önümüzdeki ay ek gıda tadımlarına başlayalım dedi kardeşim diyetisyen 6 aydan önce başlamamalısın konuş doktorunla diyor. Bende açıkcası bu ay başlamak istemiyorum. Sizler ne zaman başladınız süreç nasıl ilerledi?