Kubrardplu Kızları bebeğim 14 aylık ilk 4 ay sma kullandik ishal yaptı bıraktık Aptamil dedi doktor kullandık ama 5. Ayda biberon red etti sadece emdi şimdi gece yatmadan 1 kere devam sütü vereceğim Bebelac Gold denemek istiyorum kullanan var mı araniznda
Melike-emirasaf Kubrardplu Bebelac Gold doyurucu değil hiç tok tutmuyo saat başı vermeniz gerekebilir hatta öyle söyliyim ben şuan Bebelac kullanıyorum 3 4 saatte bir veriyorum ve kilo alımı iyi tadı da iyi bebisiniz severse deneyebilirsiniz