Patron1bebeginannesi baby2go prestige kullanıyorum 8 aydır çooook memnunum. Öncelikle çok hafif ve katlanınca yer kaplamıyor bayağı küçük oluyor. Kanin boy ve travel arasında bir boyutu var hantal değil. Tek elinizle bile sürersiniz manevrası o kadar rahat. Aynı zamanda koltuğu çift yön ve bunu çevirmek için koltuğu çıkarmaya gerek yok olduğu yerde dönüyor. Tentesi yeterli uzunlukta. Alt sepeti geniş. Yani iyi ki almışım diyorum her seferinde. Fiyatıda gayet uygun bir bakın derim
Yorum güncellemesi yapayım satıştan kalkmış maalesef🥲