Merhaba muhtemelen süte güvendiği için hiçbir şey yemek istemiyor sütü acilen kesmelisiniz süt sanıldığı kadar masum ve çocuklara yararlı bir besin değil aslında. Artık 15 aylık olmuş yemek yemeye sizinle birlikte sofraya oturup düzenli öğün yapmasına yol açmalısınız birkaç saat aç kalmaktan bir şey olmaz sürekli arkasında koşmayın yemek yedirmek için emin olun o zaman hiç yemiyorlar sevdiği şeylerden azar azar porsyon olarak başlayarak devam edin ne seviyorsa onu pişirin Bu sırada doktora gidip kan tahlili ve benzeri verip sağlığında herhangi bir problem var mı kontrol ettirin gerekirse balık yağı vitamin ve benzeri destekler kullanmaktan da çekinmeyin geçmiş olsun .