Merhaba anneler
Bebeğim anne sütü ile besleniyor geçen pazartesi bacağından 2 tane aşısını oldu 5.850 çıktı 60 cm de boyu bugün yani tam 1 hafta sonra koldan aşı için götürdüm 5650 kgsu 62.5 cm boyu çıktı ebe haftaya pazartesi kilosu için yine çağırdı 1 haftada 200 gram vermesi normal mi aşı sonrası kilo kaybı oluyor mu salya da akıtmaya başladi 2 3 gün ishal gibiydi başına gelen var mı :( cok üzüldüm