Elizabet26 Mesela suyunu içiyor içmesi bitince yere atıyor elindeki yemeğini herşeyini işi bitince yere atıyor oyuncaklarını oynuyor sıkılınca atıyor fırlatıyor bunu nasıl düzeltebilirim
Patron1bebeginannesi Elizabet26 tepkisiz kalarak galiba bu bir dönem, bizim tepkimizi görmek için neden sonuç ilişkisi kurmak için falan diye okumuştum. Benimki de hala atıyor, ne kızmak ne gülmek tepki göstermiyorum umarım düzelir
Sahingiller_2 Elizabet26 canısı o durum bizde de var. 19.ayina girdiler balkondan patates soğan atıyorlar 😂😂