Kızlar bebeğim 38.haftasında doğdu 26 martta. Ama 40.hafta 8 nisanda tamamlanacaktı.ben şimdi atak haftasını doğduğu gün olarak mı hesaplıycam yoksa 40.hafta üzerinden mi hesaplıycam, 5.ayımıza az kaldı 4 gün, gündüz uykusu tuhaflaştı uyanıklık süresi 2 saate çıktı o tamam ama bazen yarım saat uyuyup uyanıyo normal mi bilemedim ya birde uykuya dalması için 15 20 dk sallıyorum :( gündüz uykusunu verimli uyumayınca gecede sürekli kıpır kıpır bazen mızlayıp uyanıyor geri uykuya dönüyor ama dün mesela saat başı nerdeyse uykuya döndürdüm uyudu 3 kere felan uyandı ikisinde hemen döndü uykusuna ama üçüncü uyanışında mama verdim anca uyudu az içip, gece 12ye 1e kadar böyle kıpır kıpır o saatten sonra kıpırdamadan uyumaya başlıyo anlamadım acaba atak olabilir mi kendi doğum tarihiyle hesaplayınca atak göstermiyor ama 40.hafta üzerinden hesaplayınca atak gösteriyor bitmesine 4 gün kaldı diyor 🤷🏻♀️