Gunes_kiz Şimdiki aklım olsa asla travel sistem almazdım. O uzun yatabilen ve bebeği oturtabildiğiniz, adını bile bilmediğim devasa aparatı rezalet bir şey. Hiç rahat değil, hiç kullanışlı değil. Bize Baby&Plus Canyon modeli hediye gelmişti, bebeğim 4 aylık ve pusetinde durmak istemiyor çünkü aşırı rahatsız. Diğer aparatından da nefret ediyor, çocuk yatamıyor bile içinden zaten otobüs gibi yani inanılmaz büyük ve kullanışsız. Bagaja sığmıyor, tekerlerini sök çıkar işkence yemin ederim. Şimdiki aklımla hemen bir doona alırdım (ikinci el de bakabilirsiniz), bebeğim büyüdüğünde de direkt kabin tipi baston arabaya geçerdim. Şimdi bebek arabasını elden çıkartıp kullanışlı bir kabin tipi baston araba alacağım. Travel sistem vallahi pişmanlık 🤦🏻♀️