47lina benimki de reddetmeye meyilliydi bu aralar. 4 ay 15 günlük. Emzirmek için uzattığımda ilk çığlık kıyamet , sanki dağlar devrilmiş.. ağzına alıp bırakıyor tekrar ağlamaya devam ediyor.. hala aynı ama ben yanında ses çıkarmadan memeyi hazırda tutuyorum , ağlama faslı bitince dönüp kendi alıyor ağzına 😂 .. eğer ağlamaya son vermezse sütü ağzına sıkıyorum biraz, tadını alınca biraz daha mızmızlanıp dönüyor emek için. Kararlı olun , bırakmayın..