1pekmom_ Mursideee__ sleepy natural kullanıyorum hiç sızıntı olmadı, bebem natural denedim oda çok iyi bir sorun yaşamadım ben ikisindede
Asyaveannesi04 Mursideee__ prima premium care kullanıyoruz doğduğundan beri 19.5 aylık bir kez sorun yaşamadım ne akma ne taşma ne koku ne pişik
papatyam-34 Mursideee__ molfix ve prima premium care bu ikisinden de çok memnunum molfix kullanıyorum ama oğlumda ishal sonucu aşırı pişik oluştu mantara dönüştü bez değiştirmek istedim prima premium care aldım çok memnun kaldım hiç taşma falan yapmıyor