Anneyim-a kahvaltıya başladıysanız verebilirsiniz. Her şeyi evde yapmak mümkün olmuyor, yogurdunu meyve püresini zaten kendin yaparsın, ama labne çabuk bozulan bir şey sanırım. Güvendiğiniz marka iyi bir marka alın sonuçta yediği zeytin peyniri de marketten alıyoruz aynı hesap yani. Ben kahvaltıya başladığımızdan beri veriyorum, migrosta ve bimde var ben bimde bilindik markaninkini alıyorum. Belki üzerinde organik yazan falan varsa o daha iyidir bilemem. Ama problem olmaz o kadar kasıntı olmayın, gene son karar sizin annesi olarak