Selam arkadaslar. Oğlum 19 aylık yeni yeni yürüyor tam denge kuramıyo düştüğüde oluyor özellikle dısarda daha da bi korkuyor dısa doğru bastığını farkettim hemen ortapediye götürdüm röntgen cekildi bişey yok dendi ama benım kafama hala takılıyor neden böyle yürüdüğü coğu yeni yürüdüğünden denge kurmak için diyo ama aynı durumu yasayanınız varmı ?