Minikkusuumm Adakusss ben almıştım doğum raporum bittiginde iş veren beni çıkardı gösterdi işsizlik maaşı almıştım
Adakusss Melis1706 çok teşekkür ederm doğum sonrası çıkartıldıgında alamıyorsun diyorlarda 4 ay raporumuz oldugu için herkes farklı söylüyor cok sağolun
kums Melis1706 2022 Eylül’de işe girdim 2023 Nisan’da dogum iznine çıktım şimdi ücretsiz izindeyim isvrene cikarttirsam işsizlik alabilir miyim?
Melis1706 Adakusss rapor durumunu bilemem bir suru sartlar var benim sadece dogum raporum vardi birkac gun sonra cikis yaptilar 8 ay aliyorum
Babyboyy Melis1706 herhangi bir yere başvuru yaptın mı peki yoksa direk çıkışın verildikten sonra maaşın yattı mi
Melis1706 Babyboyy cikistan sonra e devletten basvuru yapiyorsun onaylanmasi durumunda 1 ay sonra maas yatiyor
Melis1706 kums net birsey soyleyemem cunku issizlik alabilmek icin sartlar var onlari saglayip saglamadiginizi en iyi muhasebeciniz bilir ama isverene bagli oldugu icin onun tarafini yuksek ihtimal tutar o yuzden birsey diyemem