Kizim 3 yaşında bi hafta önce kardeşi oldu sezeryan doğum kalkamıyorum hala kalksamda aktif değilim. Sürekli emzir gaz al uyut yapıyorum kizimlada oturarak oynamaya çalışıyorum ama farkediyor babası sürekli onunla ilgileniyor.buyuk kizimin yanında sevmiyoruz babasına sen sakın sevme diyo kardeşini kendisi seviyo ama başkası sevince uzuluyo sizler nasıl yaptınız yanında sevdinizmi vicdanen xok rahatsızım kalkıp ihtiyaçlarını gideremiyorum oynuyamiyorum oda farkediyo