2dunya1blog Merhaba bebeğim 2 ay 20 günlük. Ateşi 37.6- 37.5 şeklinde seyrediyor Gece 3ten beri uyumuyor acile götürmeli miyim sizce ilk bebeğim bilemedim
melike100412 2dunya1blog bebeğin kilosuna göre doğru orantılı bi ateş düşürücü verin ve duş aldırın 3 saat orayla değişimli olarak verin agrı kesiciyi eger geçmezse gidin derim
Btlyc 2dunya1blog anladım ateşi bi seyredin 38 üstüne çıkarsa ılık duş yaptırıp doktora götürün kafanıza göre ateş düşürücü vermeyin
Zumra_Fatma 2dunya1blog kiloyla alakasi yok bebeklere 1 cay kasigi kadar calpol veriliyor bunu kan ilaci degilki kiloyla verilsin
Zumra_Fatma SevimliHayaletCasper eczaneci ve tum doktorlar dedigim gibi diyo siz neyden bahsediyorsunuz acaba
afifem1 2dunya1blog merhaba benim bildiğim 3 aydan küçük bebekler ateşi çıktığında kaç olursa olsun doktora götürülmeli lütfen ihmal etmeyin doktora götürün çok küçük
SevimliHayaletCasper Zumra_Fatma ilacın kullanma talimatında ölçüsü kiloya göre hesaplanır. Doktorlar da kolaylık olsun diye 1 çay kaşığı yada bebek iriyse 1 buçuk çay kaşığı derler.