Bebeğim 6. Ayın içinde. Bez taşmalarından vallahi bıktım.
Sleepy natural, sleepy bio natural kullandım 5 aya yakın. Herkes taşırıyor diyordu ben yok ya falan diye sürekli taşmaları aklama modundaydım. Benim yüzümdendir, çişi çoktur, çok hareketli ondan oldu vs gibi. Ama bacaklardan sırttan belden düzenli kaka taşmaları bazen çiş taşmaları devam etti. Baktım durum aklanacak gibi değil Primaya geçtim (yeni doğanda alerji yaptığı için sleepy kullanmıştık. Belki yapmaz şimdi deyip tekrar denedim. Ciddi yapmadı.) Gerçekten iyi bez çişi çok güzel tutuyor ama kakalar yine taşıyor ama sadece karnından bu sefer.
Kaka yıkamadan valla yoruldum ya. Hayır lekeside kolay çıkmıyor kıyafetleri yıprandı
Molfix iyi diye okudum burada. Ciddi taşırmıyor mu? Çok hareketli olduğu için külot bez mi kullanmalıyım. Yardım:(