Fayah01 o konusuyordur da tam anlamlı bir kelime cikaramadigi sen anlamiyorsundur bence 😊 benim kızım çarşamba günü 1 yaşına girecek net bir şekilde söyledikleri anne , baba , dede ,mama ,mammam bunları net söylüyor bir de söylemeye çalıştıkları var aba ( abla ), dize ( teyze) , nenne (anane ) .sürekli konuşun onunla ve sık sık dışarı çıkın akrabalarıniza arkadaşlarınızla sık görüşün çocuklarla etkileşim içinde olsun çok farkediyo.