Kucuk veya ortaboy patlican alip firinda kizartip karnıyarıklik olarak posetliyorum. Simdi kozleyip sos yapacağım.. biraz yemeklik ayırdım dograyip atacagim buzluga.. yesil biberde koyuyorum cigden birde dolmalik biber . Mısır da iyi oluyor ayiklamasi bayağı uğraştırıcı ama olsunn.menemenlik dışında türlü konserveside yapiyorum gezmeden gelince cok pratik oluyor isitiyorum sadece 😁