Bebee ben abiye tarzı istemedim çünkü doğumgünü hariç giyebilecegi bir yer yok önümüzde bir akraba düğünü falan da yok..Bu nedense günlük birsey tercih ettim bir gezmeden misafirlikte de giyebilsin diye . Bir de çekirdek aile olarak kutluyoruz akrabalarimiz yok şehrimizde o yüzden.