Lunaaaaa ilkaay0 yaptırdım 2 dozda da sıkıntı yaşamadık, doktorunuzun önerdiği tüm aşıları yaptırın lütfen, gittikçe kalabalıklaşıyoruz ve salgın hastalıklardan başka türlü koruyamayız yavrularımızı
Kayraaa59 Tanembebek5 evet erkendir daha ondan dememiştir. Bizim doktorumuz da 1 yaştan sonra planladı
Derya5854 ilkaay0 yaptırmadım çok şükür bişeyde olmadı 🙏 ben önermiyorum kovboy gibi kullanıyor bebekler
[silindi] ilkaay0 rotateq yaptırdım 3 doz halinde 2.ay 4.ay ve 6.aylarda bugün sonuncusunu yaptırdım 850 TL’ye eczaneden aldım.Eğer imkanınız varsa yaptırmanızı tavsiye ederim çok fazla salgın varmış hastanelerde hiç riske atmaya gerek yok.Çok ağır geçiriyor aşısı olmayan çocuklar
ezgikrby Tanembebek5 4. aya girerken oluyo maalesef siz bir de 6. ayı görün 😂😂😂 bunlar hiçbir şeymiş dersiniz ajdjd
Star52 Bsnrclk_ doktor bize de söylemedi bir şey ama ben emzirirken hissettim o az çekmesini ve çişli bez azalmasından. Ama o gün verem aşısı da olmuştu belki ikisi birlikte ağır geldi
Sebusebu ilkaay0 ilk bebeğime yaptırmıştım. 2. Bebeğime de 3. Ay aşısı olarak yaptırdım 4. Ayda 2. Dozu var. Mutlaka yaptır. Yaptırmayan arkadaşımın bebeği rotavirüs kaptı cok ağır ishal ateş geçirdi hastanede yatırdılar 2 gün
gizgizz ilkaay0 yaptırdım 3 ve 5. Aylarda ve bence kesinlikle yaptırılması gereken bir aşı. Hiç yan etki de yapmadı çok şükür.
Salina ilkaay0 ben iki dozu da yaptırdım, 7 aylığız, geçen sene beter salgın oldu burada. Çocuklar perişan oldu