Happyn Merhaba bebebiğim kolunda aşıdan yaklaşık 1 ay sonra şişlik oldu ilk kızardı o nokta balon gibi şişti iltihap toplamış gibi bu durumu yaşayan var mı
Hndealnathn Çok normal.bu asi deride iz bırakan bir asi zaten.oyle hemen haftasına olmuyor 1 yaşı buluyor tam manasıyla iz yapmasi.ovalamayin sıkmayın koparmayin. O öylece kendiliğinden kuruyup kabuklanip kabuğu düşecek zamanla
Happyn Birberenannesi öyleymiş ne olur ne olmaz götürdüm. Teşekkürler. Aşıyı yapan hemşire böyle bir durum olabilir dememişti çevremde de görmeyince korktum😌