Seysey11 merhaba, kızım geçen ay babasının düşmeyeceğini düşünüp yatağımıza bırakması nedeniyle yataktan düştü. Yüzünün sağ kısmı kıpkırmızıydı. Düştüğünde de balkondaymış babası. Ben alt kattaydım. Çığlığına koştum. Zaten çok korkan bir bebek, düşünce de çok korkmuş. Hemen acile götürdüm. Öyle ki biz çıkarken babası çorabını giymeye çalışıyordu. Çok sinirliydim kendisine. Onu evde bıraktım. Yürüyerek hızlıca götürdüm. Düşmelerde ilk 15 dk çok önemlidir.
Yeni öğlen yemeği yemişti. Korkudan kendini kasmaktan kustu. Kustuğunu görünce acil doktoru bizi hemen ildeki hastaneye ambulansla sevk etti. Kendi arabamızla gitmemize bile izin vermedi. Bebekle ambulansta gitmek inanılmaz zor bir şey. Anneyi sedyeye oturtup bağlıyorlar. Çocuğun güvenliği sana emanet ve çok sert kullanıyorlar malum, hızlı olması gerekiyor. 1 hafta bedenimde onu güvende tutmaya çalışmanın kas ağrılarını çektim.
Ambulanstaki sarsılmadan sürekli uyumak istedi ki asla uyuyan bir çocuk değil. Her uykumuz kriz. Onu öyle kolay uyur görünce aklım çıktı. Bir şey oldu sandım. Sürekli ambulanstaki görevliyle uyanık tutmaya çalıştık.
Vardığımızda hemen acil doktoru genel durumunu inceleyip tomografiye aldı. Kızımın ödü koptu. Çok zor durdu. Kısmi görüntüleme yapılabildi, 8 saat gözlemle durumunda korkulacak bir şey olmadığı ortaya çıktı.
Doktor yan düştüğü için daha titiz davrandı. Eğer çocuğunuz alnının üzerine düştüyse o çok sıkıntı yapmıyormuş. Ama yanlar tehlikeli olabiliyormuş. Görmemiş olabilirsiniz ama kızarıklık, morarıklık var mı kontrol edebilirsiniz. Böylece düştüğü alan belli olur. Çok zor değilse acile bi götürün, içiniz rahatlasın. 2 yaş altında düşmelere dikkat etmek lazım. İnşallah bir şey yoktur ama tedbirli olmaktan zarar gelmez. Çok geçmiş olsun, insanı dehşete düşüren bir şey.