Kızlar bebeğim 6 aylık. İdrar yolu enfeksiyonu oldu😔 Doktorumuz zimaks verdi, 3 gündür kullanıyoruz. Ama çok ishal oldu. Sürekli inliyor, emerken kavga eder gibi ses çıkarıyor, karnı çok ağrıyor. Bugün reflor önerdi doktorumuz 1 tane kullandık ama hala çok ağlıyor. Zimaks ya da reflor kullanan var mı? Ne zaman geçti ishaliniz? Lütfen yardım edin 🙏