Hellloooo bnce de anlıyorlar 2 gün önceden burada deprem oldu öyle çok büyük değil di yer yatağında yatıyorum biraz sallandık çoğu kişiyide uykusundan uyandırdı deprem, o sırada köpekler çok havladı sallantı bitince sustular ama siz bir psikolojik destek alın bnce hayatınızı böyle korku içinde yaşayarak geçirmeyin hepimiz çok korkuyoruz ama bir yerden sonra mecburen unutup yaşamaya devam ediyoruz takdiri ilahi yapacak bir şey yok Allah kimsenin başına vermesin inşallah