Merhaba hanımlar arada bir bende anksiyete tutuyor ama nedenını hıc bılmıyorum kalbim hızlı çarpıyor aldığım nefes bana yetmiyormuş gıbı hissediyorum. Mesela yerleri süpürdüm yoruldum nefes nefese kaldım o esnada başladı bırkac saat sürdü.aç olmama rağmen yemek dahi yedırmedı boğazımda kalacak korkusu ile yiyemedım ha bire derın derın nefes almaktan da yıyemedım. Bırkac saat sonra geçti. İlaç kullanayım diyorum ama korkuyorum da bağımlılık yapar gıbısınden.Ee bebeğimde var ona nasıl bakarım uyku vs yaparsa bu ilaçlar ?