-elz- ilk 3 ay sütüm aşırı fazlaydı akıyordu ne pedler yetiyordu, sonra sağmaya başladım alarm kurup gece kalkıp sağdım emzirdikten sonra sağdım ben sağdıkça otomatik olarak beyne daha çok süt üretme gidiyor, zamanla terbiye oldu gögüslerim ama 19.5 aylık hala emziriyorum. Bol su için bebeğiniz uyudukça sizde uyuyun, uyku çok güzel süt yapar