ayazbebek_0 Enfeksiyon var bebeğimde ağrı ilaç verdi doktor ama hergün ateşleniyor ama sadece kafasının üstü neden acaba kızlar 😔
Menelsevay Çok geçmiş olsun benimde 5 aylık kızım dünden beri ateşi var üst solunum yolu enfeksiyonu inşallah hemen iyileşirler 🙏
Menelsevay ayazbebek_0 tekrardan bir doktora göster istersen için daha rahat olsun diş dönemindeyse normaldir ama enfeksiyon diyorsun
Menelsevay Bebekler belirli bir süreye kadar kafalarının ısısı vücuduna göre daha sıcak olur o yüzden çok terlerler
ayazbebek_0 Menelsevay ever doktor dedi ilaç kullanıyoruz da şuan ama bu ates tedirgin ediyor bide az önce asiratörle burnunu çektim kan geldi azcık ya niye acaba iyice üzüldüm
Kbrdmr1 Olabilir üzülme onların burnu narin zorlanmıştır üzülme bi Şekilde büyüyorlar sen kolay mı büyüdün hepimiz bu yollardan geçtik