Bence kreşe vermelisiniz, kendi yaşıtlarıyla vakit geçirmesi onun gelişimi için daha önemli, benim de kızım 2 yaşında 3 yaşını tamamlayınca kreşe göndermeyi istiyorum, çünkü sürekli anneanne ya da babaanneyle vakit geçirdiği için parkta vs sosyal alanlarda uyum sorunu yaşayabiliyor, yarım günde olsa verilmeli diye düşünüyorum