Iremnurr_mms_34 Kızlar oğlum 4 buçuk aylık damakları çok kaşınıyor beyazlaşmış dipleri yatmadan önce gece 11 gibi çay kaşığı calpol verip öyle yatırdım şimdi uyandık ateşi 38 derece ılık duş aldırdım 15 dk oluyor ateşi 37.5,37.8 arası oynuyor napabilirim başka
momandad_16 Iremnurr_mms_34 zıbınla dursun ve ayağına ince bi çorap giydirin dişte bu derecede ateşler normal
Crknkz Iremnurr_mms_34 bence bir doktora goturun enfeksiyonda olabilir.1 ay once bizimde boyleydi 4 gun surdu bogaz kulak enfeksiyonu vardi.suanda atesi var ama buyuk ihtimal dis atesi 37 37.,5 arasi bir dusuyor bir ckiyor.kac gundur boyle bebisiniz
_The_ANA_ Iremnurr_mms_34 Çıkar zıbını filan Beziyle dursun Limonu sık çoraplarını limon suyuna batır ayağına giydir 15 dk sonra ateşi düşecek
Adazehra Üstünü inceltin bir zıbın kalsın. Odayı havalandırın. Ilık uygulama da yapabilirsiniz. Başına ve eklem yerlerine.bebeğin kaç kilo ve calpol kaç mglık
Iremnurr_mms_34 momandad_16 herhangi bir sıkıntı olmaz dimi yükselirse ilk çocuğum ya pek anlamıyorum korkuyorum
momandad_16 Iremnurr_mms_34 38 i geçerse ateşi bilin ki dişten değil çünkü dişin yaptığı ateş 38 i geçmez diş döneminde enfeksiyonlara çok açık oluyor bebekler enfeksiyon geçiriyor olabilir bi hastaneye gitmenizi öneririm öyle olursa