Merhabalar biz 2. Ayimizi doldurduk 3. Aya giricez goz muyanemizi daha yaptirmadik cunku doktorumuzun 3. Ayda yapilicak dedi bugun bi arkadasim iki aylikken gittigini kontrol eden doktor gec kaldigini soylemis ama bize doktorumuz 3. Aydan once yapilmiyor demisti.Sizler yaptirdiniz mi ? Saglik ocaginda bakiyolarmi biliyormusunuz? Gozune damla damlatiliyomus sonra baya agliyomus falan bende korkuyorum cok agliycek diye.Bu konuda tecrubeli anneler yazabilir mi ?