123fff Kızlar sizin doktorlarınız ne dedi bize prematüre diye (36 hafta) günde 6 damla dedi nasıl verceğimi sormayı unuttum mamaya ya da sütüme mi katayım direkt damlatayımmı acaba ağzına doktorlarınız ne dedi
Busrayvz 123fff benim de bebeğim prematüre. Acd3 kullanıyoruz. Sabah sütünü ya da kahvaltısını yaptırdıktan sonra tok karna, 12 damla kaşık ile veriyorum.
livanurvealpinannesi61 123fff oğlum 36 haftalık doğdu yenidoğan doktoru hemşiresi ve sağlık ocağında ki hemşire günde 1 kez 3 damla ver dedi.
livanurvealpinannesi61 Busrayvz fazla d3 vitamini vermek bıngıldağın erken kapanmasına sebep olur 12 damla çok fazla benim oğlum prematüre doğdu yenidoğan doktoru vitamin miktarı aynıdır erken doğdu diye fazla verilmez fazlası zararlı 3 damla ver demişti arkadaşımın bebeği 34 haftalık doğdu oda 3 damla kullandı.
Asyabuse Kaşıkla ağzına veriyordum direkt sonra ocean d vit aldım o fıs fıslı onunlada 2 fıs veriyorum daha rahat oluyor
Busrayvz livanurvealpinannesi61 markaya göre damla sayısı değişiyor. Devit kullanıyorsanız o 3 damla. Ben acd3 kullanıyorum. Bir doktora bağlı şekilde kullanmadım ilaçlarını. Bebeğim 10 aylık hemen hemen 7-8 farklı doktora götürmüşümdür. Sayı hiçbirinde değişmedi.
livanurvealpinannesi61 Busrayvz bana hemşire ve yenidoğan doktoru d3 miktarı hepsinde aynıdır demişti ben oceana geçmiştim ne kadar vereyim diye sorduğum da miktar aynıdır hepsinde demişti siz bilirsiniz.