Merhaba hanımlar doğum yapalı 24 gün oldu bebeğim sarılık geçirdi ilk 2 hafta 1 saat arayla uyandırıp emzirdim şükür atlattık sarılığı şimdi ise gündüzleri 2 saat arayla kendi uyanıyor geceleri ise 3 saati buluyor uyandırıp emzirmeliyim yoksa kendisinin uyanmasını beklemeliyim ne yapmalıyım kararsız kaldim.