Defnehum-1 Öğretmenim ücretsiz iznim bitecek kreş ya da bakıcı arayışındayım bebeğimi iki yaşında bırakacağım tedirginim içime tek sinen çocuk gezegeni var bilen var mı nasıl ?
Dnckrn Bende Başakşehir oturuyorum yılbaşında işe dönecegım o zaman bebegım 2 yaş olcak sizin gıbı . Bende Mucidler akademı kaydetmıştım kafama internetten araştırmalarıma göre kafama yatmıştı sızın dedıgınızı duymadım hiç