1.5 aydır klimalı odada yatıyoruz ama geceleri uyurken 28/30 derece en düşük fanda yavaş yavaş çalıştırıyorum gündüzleri 26 derece yine en düşük fanda çalıştırıyorum hasta olur korkusuyla. Ama ne dense 1.5 aydır hep öksürüyor yalandan öksürük gibi duruyor abartılcak kadar değil bana göre ama hiç deneyimlemedim yinede banada normal gelen aslında size anormal gelebilir tecrübe kaynaklı 😊 sizce neden olabilir ara ara kendini öksürtüyor ellerini ağzına götürüp ama bazende büyük insan gibi öksürdüğü oluyor