Merhaba hanımlar yaklaşık 10 gündür fena gribim antibiyotik verdi doktor ama 4 saat emzirme dediği için başlamadım bebeğim 4 aylık ve o kadar durmaz emmeden açlığını biberonla halletsek bile emmeden asla uyumuyo.bende inanılmaz bir
Öksürük var 5-6 gecedir aala uyuyamıyorum öksürükten nolur beni rahatlatacak ne yapabilirim bal zencefil zerdeçal yapıyorum elma sirkesi ile gargara da öyle başka var mı bi tarifiniz???