Merhaba anneler. 34 günlüğüz şuan. Sütüm sulu gibi geliyo koyu değil. Bebeğimin doyduğundan emin olamıyorum. Bazen bebeğime mama vermek durumunda kalıyorum emzirdikten sonra 60 ml ya da 30 ml kadar içiyo. Sütüm yetersiz mi? Sulu gelmesi normal mi? sizde de aynı şeyler oluyor mu?