Tomrisozgul bizim doktorumuz öneriyor normalde 2. Ayda verem aşısı olduğu için 3. Ayda menenjit ve rota yapAcaktı doktorumuz ama bizim miniğimiz 2 aylıkken rota virüslü bir çocukla temas etti diye 2 aylıkken yaptırdık.. ağızdan damlatıyorlar zaten, ilk 4-5 saat bir şey olmamıştı ama sonra bebeğim kustu rengi falan gitti ödüm kopmuştu halsiz düşüp kustuğu gibi uyuyakaldı.. rengi soluk. Doktorumuza yazdım tekrar olursa acile getirin dddi çok şükür tekrarlamadı tek yan etkiisi buydu