kızlar selam 5 aylık olduk ek gıdaya ne zaman başlamalıyım 6. ayı beklemeli öiyim ya da başlamak için doktor onayı mı gerekiyor
detaylı bilgilerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 😊 bu arada bir çok bulgu var yemek yendiği zaman ilgi duyması her şeyi ağzına götürmesi gibi gibi emziriyorum bu arada nasıl bi yol izlemeliyim