Arkadaşlar cuma günü erken doğum yaptım sezaryen ile. Bebek 3kilo 90 gram doğdu 36+0 ancak bir saat sonra hırlamadan dolayı yogun bakıma alındı. 3 gündür orda. Akciğer enfeksiyonu olduğu düşünülüyor. Bu durumu yaşayıp mutlu sona ulaşanlardan moral bekliyorum 🙏